Let Øvede Trin 2
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Let øvede trin 2, min. 8 år:

Adgangskrav: At barnet er fyldt 8 år og har gået på let øvet trin 1. Det er kun trænere, der rykker børn videre til dette hold. Hvis dit barn har svømmet i en anden klub, kontakt Jane Nielsen inden tilmelding på tlf. 29887971 På dette hold videreudvikles teknikken i crawl, rygcrawl og butterfly. Der bygges videre på undervisningen, og der arbejdes med vejrtrækning i crawl, fremdriftsmetoder, rotationer, vandtrædning, at svømme længere distancer og hovedspring. Undervisningens indhold er opbygget af sjove aktiviteter, således at svømningen læres gennem leg. Derudover arbejdes med livredning.

Mål: ·Der skal læres at svømme uden bælte. ·Stå på hænder i vandet ·Hovedspring fra kanten. ·Svømme 10 meter under vandet. ·Svømme 100 m crawl uden plade, uden pauser og berøring af bunden. ·Svømme 50 m rygcrawl med arme, uden pauser og berøring af bunden. ·

Startdato
01.09.2023